Pomoc i kontakt
Platforma Hello! Poland powstała w celu ułatwienia turystom odkrywania atrakcji w całej Polsce. Dzięki naszym usługom, możesz nie tylko wybrać obiekty, które chciałbyś odwiedzić, ale także kupić bilety do wszystkich atrakcji za pomocą jednej transakcji. Wciąż się rozwijamy i z tygodnia na tydzień nasza oferta jest bardziej rozbudowana i urozmaicona.
Masz pytania? Zespół naszych konsultantów chętnie na nie odpowie.
FAQ:
- W jaki sposób otrzymam bilet?
Bilet zostanie do Ciebie wysłany w formie maila zawierającego kod QR. Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem lub posiadasz aplikację, znajdziesz bilet w zakładce „MOJE BILETY”.
- W jaki sposób bilet będzie walidowany w atrakcji, którą planuję odwiedzić?
Upewnij się że otrzymałeś maila z kodem QR lub że znajduje się on w Twojej aplikacji. Okaż kod w obiekcie, do którego zakupiłeś bilet.
- Co zrobić, jeśli nie otrzymałem maila z potwierdzeniem?
Sprawdź czy podałeś właściwy adres oraz czy wiadomość nie znalazła się w spamie. Jeśli mimo to nie znalazłeś maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami. Wyślemy Ci go raz jeszcze.
- Czy muszę logować się na stronie lub pobierać aplikację, żeby kupić bilet?
Nie, nie musisz. Możesz dokonywać zakupów jako niezalogowany użytkownik, ale logowanie lub korzystanie z aplikacji ułatwi Ci dostęp do zakupionych biletów.
- W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane bilety?
Platforma Hello! Poland obsługiwana jest przez serwis P24 i umożliwia dokonanie płatności za pomocą interface’u Twojego banku, bliku lub karty płatniczej.
Dane kontaktowe
Hello Poland Sp. z o.o. Świętego Mikołaja 1950-128 Wrocław tel: +48 667 999 906 biuro@hello-poland.pl @Hello Poland NIP 897-184-23-78 REGON 367836122 KRS 0000686920